Komunikace je určena k dorozumění, bohužel často vede spíš k nedorozumění. Pokud někdo nedorozumění ještě úmyslně zvýší, vzniká manipulace (zasahování do nevědomých vrstev, o kterém lidé nevědí) nebo dezinformace (část pravdy se ponechá, ale kousek se jí vymění, přesně takový kousek, aby všechno vyznělo úplně jinak). Blok o tom, jak taková nedorozumění vznikají, jak je poznáme, jak se jim bránit a jak se domluvit co nejvíc bez "šumů". 

Komunikace, manipulace a dezinformace

Dopis pro mé příznivce a zákazníky formou fejetonu o GDPR

PŘÍBĚH Z "POJIŠŤOVNY" Před pár dny mi volala nějaká paní a tvrdila, že jejich firma je „pověřena revidovat všechny pojistné smlouvy“. A než jsem se vzpamatovala, už mi smluvila schůzku s nějakým pánem, který mi smlouvu „překontroluje“. Za pár minut jsem se uklidnila, nabrala dech, zavolala do...

Dotazníky

Každá koruna dobrá, řekla jsem si a přihlásila se k vyplňování dotazníků na internetu u několika agentur. To rčení je nutné vzít skutečně doslova, protože za jeden dotazník dostanete nejvýš dvacku, no ale jsou to taky peníze, snažíte se tedy vyplňovat. A pak se musíte prokousat třeba...

Pokud se Vám článek líbil a chtěli byste k němu něco napsat, pište prosím do FB diskuse (zde) nebo do diskusního fóra KOMENTÁŘE K ČLÁNKŮM na titulní straně blogu.

Uděláte mi radost, když oceníte článek tlačítkem LIKE :-)

ODKAZY

Korektury textů: https://dobretexty.cz/
 

Kreslené pohádky pro předškoláčky: https://punove.webnode.cz

Stránky o zdraví a psychice: https://www.jdukezdravi.cz/